Jóga gyakorlat az erekció fokozására


Potencianövelő torna Egyszerű, nem túl megerőltető gyakorlatokkal segíthetjük a férfi potenciát, és kitartó, potens szeretőkké válhatunk.

Tantrikus Jógamódszerek Férfiaknak – magmegtartás kezdő & haladó in Budapest

Mozgással és célzott edzéssel jelentősen javíthatunk a férfiasságon, de ez csak akkor lehetséges, ha a potenciazavarok hátterében nem szervi okok állnak. Lépjük át saját árnyékunkat, és segítsünk magunkon a következő gyakorlatokkal, melyekkel nagyon jó eredményeket érhetünk el. Csak azt kell megértenünk, hogy feltétlenül szükségünk van ezekre a gyakorlatokra a potencia erősítéséhez, illetve megtartásához.

Az edzésprogramba olyan gyakorlatok kerültek, melyek főleg a medenceizomzatot trenírozzák. Ebben a sorrendben végezzük őket. Medencehinta, medencekörzés Ehhez álljunk egyenesen, a lábak vállszélességű terpeszben. A térdeket enyhén hajlítsuk, hogy lazán és könnyen tudjunk állni.

  • Kegel-gyakorlatok a potenciára, merevedésre | autotar.hu
  • Hogyan eddzünk a jobb szexért? - Napidoktor

Kezünket tegyük csípőre, és maradjon így az egész gyakorlat alatt. Kezdjünk belégzéssel. Közben fejünket kissé hajtsuk le, a szegycsontot előre, illetve felfelé nyújtsuk. A fenekünket toljuk hátra.

Ha helyesen végezzük a gyakorlatot, akkor érezzük a gerincoszlop feszülését, mégpedig teljes hosszában.

Impotens férfi nem létezik! 6 kiváló módszer erekciós zavarok orvoslására

Kilégzéskor a farizmokat feszítsük meg, közben a medencét billentsük előre. Ezt a gyakorlatot be- és kilégzéssel szer ismételjük. Az ismétlések után újra vegyük fel kiinduló helyzetünket.

Körözzünk a csípőnkkel szer balra, szer jobbra. A gyakorlatot lassan végezzük. Ezzel a gyakorlattal azt az izomzatot eddzük, amely a potencia szempontjából nagyon fontos, a medencefenék-izomzatot. Fekvőtámasz Feküdjünk hasra a talajra. Kezünk vállszélességben a talajon, karunk szorosan a test mellett.

A fej, a törzs, a derék és a térd egy vonalban legyenek.

  • 8 természetes módszer a libidó felpörgetésére - természetes vágyfokozók - Wellness - Élet + Mód
  • Impotens férfi nem létezik! 6 kiváló módszer erekciós zavarok orvoslására

Kezdőknek tanácsos a gyakorlatot egy nagy tükör előtt végezni. Kezdjük a karok hajlítását és nyújtását. A légzésnek nagy szerepe van. Nyújtásnál kilégzünk, hajlításnál belégzünk. A fejünket tartsuk nyugodtan, tekintetünket irányítsuk a kezeink közé, a talajra.

Végezzünk 15 fekvőtámaszt, majd a már ismertetett medencehinta, medencekörzés gyakorlatot.

Az impotencia és a merevedési zavar

Ezután újra 15 fekvőtámasz, majd ismét a medencehinta és medencekörzés következzen. Végül ismét csináljunk15 fekvőtámaszt. A fekvőtámasszal a tricepszet trenírozzuk, mely rendkívül fontos izomzat a szex során, különösen a misszionárius pózban. Csípőnyújtás Üljünk a talajra, nyújtsuk a lábunkat.

Hogyan eddzünk a jobb szexért?

Terpesszük a lábunkat annyira, hogy ne fájjon. A hátunkat tartsuk egyenesen, tekintetünket irányítsuk előre. Nyújtsuk a kezünket a lábujjak felé, és próbáljuk meg, amennyire lehet, megfogni a lábunkat. További lehetőség ennél a gyakorlatnál, hogy a karunkat jóga gyakorlat az erekció fokozására megérintjük a talajt.

merevedéssel akar WC-re menni

Próbáljuk meg a könyökünkkel érinteni a talajt. Fontos, hogy ne érezzünk fájdalmat. Kilégzéskor maximáljuk a nyújtást, és lazítsuk el a megfelelő izmokat. Ehhez a gyakorlathoz percre lesz szükségünk. Ezzel nemcsak a hátfájást és más ortopédiai betegségeket ellensúlyozunk, hanem erősítjük a medencefenék-izomzatot, és így a potenciánkat is trenírozzuk.

A gyakorlat edzi a tartást és a medence mozgékonyságát, ami a genitáliák jobb keringéséhez vezet. Potencia-háromszög Üljünk a talajon, a lábakat nyújtsuk ki, majd helyezzük őket egymásra. Kezünkkel a fenekünk mögött kb.

a legnagyobb pénisz mi más

Az ujjaink mutassanak előre. Lassan emeljük el fenekünket a talajról, amennyire tudjuk. Fontos, hogy merevedés látásra az egész testünk — a nyaki gerincet is beleértve — egy vonalban legyen.

Tekintetünket irányítsuk a mennyezetre.

8 természetes módszer a libidó felpörgetésére - természetes vágyfokozók

Időzzünk néhány másodpercet ebben a pozícióban, majd lassan engedjük vissza fenekünket a talajra. Emeléskor belégzés, leengedéskor kilégzés. Ez a gyakorlat 15 ismétlésből áll.

Ezután következik a csípőnyújtás, majd újra 15 ismétlés.

Ismét csípőnyújtás, végül a harmadik sorozat ebből a gyakorlatból 15 ismétléssel. A gyakorlat edzi a medencefenék-izomzatot, és erősíti a medence és a pénisz véredényeit is.

Lazítás A lazítást is meg kell tanulni.

Erekció növelés 2 egyszerű lépésben a keményebb erekcióért

Sok férfi már egyáltalán nem tudja, hogyan kell. A lazítás pedig fontos része a potencianövelő tornának.

merevedés, hogy néz ki

Feküdjünk a talajra enyhén hajlított lábakkal. Figyeljünk arra, hogy lehetőleg kényelmes pozíciót vegyünk fel. Mélyen lélegezzünk be és ki, közben koncentráljunk a testünkre. Próbáljuk meg érezni azokat az izmokat, melyeket eddig edzettünk. Lazítsuk el tudatosan ezeket az izmokat. Közben nyugodtan lélegezzünk be és ki. Ez az egyszerű lazító gyakorlat segít a testünknek regenerálódni. Jóga gyakorlat az erekció fokozására lazító gyakorlatra 3 percet szánjunk.

Kegel-gyakorlatok a potenciára, merevedésre

Hasprés Feküdjünk hanyatt, enyhén behajlított lábakkal, hogy a teljes hátunk a talajon legyen. Tegyük kezünket a halántékunkra, tekintetünket irányítsuk a mennyezetre. Kezünk és tekintetünk az egész gyakorlat alatt maradjon ebben a helyzetben. Húzzuk az állunkat a térdünk irányába, közben csak a hasizmokat feszítsük.

Ne feledjük: tekintetünk a mennyezetre néz! Tartsuk egy pillanatig, mielőtt fejünket újra letennénk. A maximális hatás érdekében a fejünket ne is tegyük már vissza teljesen. Feszítésnél belégzés, lazításnál kilégzés. Ez a gyakorlat szintén 3 sorozatból áll, ismétléssel.

A sorozatok között végezzük el a fent leírt lazító gyakorlatot. Végül a harmadik sorozat haspréssel zárjunk. A gyakorlat végén lélegezzünk néhányszor nyugodtan be és ki. Előbb forduljunk az oldalunkra, majd álljunk fel.

Az edzést az első gyakorlattal fejezzük be. Aki jó formában van, természetesen emelheti az ismétlések számát.

Tweet Ahhoz, hogy a teljesítményünk kielégítő legyen az ágyban, a sport is nagymértékben hozzájárul — persze nemcsak a jobb szex érdekében kell mozognunk, de bizonyos gyakorlatok sokat tesznek érte! Nem újdonság, hogy a fizikai aktivitás a szexuális teljesítményt is fokozza. Minden olyan gyakorlat, amely a szívet gyorsabb ritmusra fogja és megnehezíti a légzést, a gyors gyaloglástól kezdve a biciklizésig, felpörgeti a véráramlást, a testünk alsó régióiban is — így tehát jobb szexhez vezet. A kardio testedzések ilyenek.

Kövessen bennünket a Facebookon!